.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در رقابت‌های کشتی آزاد آسیا
دانشجوی دانشگاه آزاد قائم شهر نخستین طلایی کشتی ایران شد

سید احمد محمدی، دانشجوی مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر، نخستین طلایی کشتی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

به گزارش شمال نیوز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر، دیدار فینال وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی آسیا بین سید احمد محمدی و جین هیوک کانگ از کره شمالی برگزار که ملی پوش ایران با برتری 10 بر صفر در این مسابقه، مدال طلا را بر گردن انداخت.

محمدی در این مبارزه مقتدرانه و هجومی کشتی گرفت و وقت اول را 7-0 برد. در ثانیه های ابتدایی وقت دوم محمدی 3 امتیاز دیگر گرفت تا این کشتی را 10 - 0 برنده شود و قهرمان آسیا شود.

محمدی که در جام جهانی لس آنجلس از وزن 61 کیلوگرم به 65 کیلوگرم صعود کرده، پس از ارائه نمایش خوب در جام جهانی کادر فنی را مجاب کرد تا او را برای مسابقات آسیایی انتخاب کنند.

هیئت فوتسال بانوان آمل در لیگ ماند

رئیس هیئت فوتبال شهرستان آمل، از حفظ سهمیه تیم فوتسال بانوان این شهرستان در مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه های کشور خبر داد.

مرتضی طباطبایی گفت: تیم فوتسال بانوان آمل در بازی های مرحله برگشت گروه چهارم پانزدهمین دوره رقابت های لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه های کشور که در کرمان برگزار شد، با کسب یک پیروزی برابر مراغه، یک تساوی برابر اصفهان و دو شکست برابر تیم های بابل و کرمان و قرار گرفتن در گروه خود در رقابتهای فصل آینده ماندنی شد.

وی افزود: هرچند این تیم با قرار گرفتن در مکان سوم گروه چهار از راه یابی به مرحله نیمه نهایی بازماند ، اما با توجه به شرایط بدمالی این تیم ماندن در لیگ دسته یک امیدوارکننده بود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.